Andreja Rajh, Srednja ekonomska šola Maribor
Že od začetka posodobitve gimnazijskega programa aktivno sodelujem pri timskem pouku in medpredmetnih povezavah. Ugotavljam, da dijaki ne znajo povezati znanj, ki jih pridobijo pri različnih predmetih v celoto. Na prvi pogled se nam zdi, da nas dijaki prekašajo tudi v uporabi IKT, vendar ugotavljam, da temu ni vedno tako. Zato sem se odločila, da pri specifičnih vsebinah (kot so: množina snovi, raztopine in pH) povabim k uri kolega matematika. Timski pouk ne izvajam le pri usvajanju teoretičnih vsebin, temveč tudi pri obveznih laboratorijskih vajah, ki so osnova za dobro razumevanje teoretičnih vsebin. Takšne vaje so: • Priprava raztopin, kjer se povežem z matematikom, ki dijakom pomaga pri uporabi enačbe z enojnim ulomkom. • Merjenje ter izračun pH, kjer se prav tako povežem z matematikom, da dijaki spoznajo praktični primer uporabe logaritma. • Energijske spremembe pri kemijskih reakcijah, kjer se za opis postopka povežem s kolegom slavistom. • Hitrost kemijske reakcije, kjer se povežem s kolegom informatikom za risanje grafov in tabel. Ugotavljam, da dijaki po tako izvedenih urah pouka in izvedenih vajah bolje povežejo učne vsebine, predvsem pa imajo dijaki, ki se odločijo za maturo iz kemije, bistveno manj težav pri zapisu poročil laboratorijskih vaj. Hkrati pa tudi sama ugotavljam, da pridobivam dodatna znanja na področju uporabe IKT.