Vesna Gros, Renata Krivec, Petra Mikeln, OŠ Polje
Na naši šoli že nekaj časa opažamo, da so učenci precej nerealni v svojih pričakovanjih ter da ne znajo načrtovati svojega dela in ne prevzemajo odgovornosti za svoje učenje. Temeljni cilj projekta EUfolio je učence opolnomočiti za načrtovanje, spremljanje in vrednotenje lastnega napredka in razvoja, kar so osnovni principi formativnega spremljanja. V projektu uporabljamo e-listovnik Mahara. Gre za pestro spletno aplikacijo, v katero lahko učenci nalagajo dnevniške zapise, svoje izdelke, slike, videe … Vsebuje tudi forum, od drugih listovnikov pa se razlikuje predvsem po tem, da vsak uporabnik sam določi, kateri elementi iz njegovega listovnika so vidni drugim uporabnikom. Pri formativnem spremljanju nam je najbolj v pomoč zavihek Moje učenje, s katerim lahko učenci sami načrtujejo svoje delo. Učitelj jih lahko pri tem ves čas spremlja in vodi k cilju s sprotnim dajanjem povratnih informacij, ravno tako pa lahko tudi učenci med seboj kritično prijateljujejo ter vrednotijo svoje in tuje delo. Predstavile bomo, kaj so se v dveh letih naučili naši učenci (od nas in drug od drugega), kaj smo se me naučile od svojih učencev in druga od druge.