Urška Repinc, Marija Helena Logar, Janka Komac, OŠ dr. Janeza Mencingerja
V prispevku je predstavljeno projektno delo na šoli, ki pomeni obogatitev za učence, predvsem nadarjene, za šolo in skupnost, v kateri šola deluje. Posamezni projekt vodi več strokovnih delavcev šole, ki v njem vidijo priložnost za realizacijo ciljev pri svojem predmetu, izbirnem predmetu, interesni dejavnosti. Raziskovalna literatura ponuja različne, v praksi preizkušene modele sodelovanja učiteljev pri vodenju projektnega dela. Za zelo uporabnega se je izkazal model sodelovanja učitelja predmeta, povezanega s projektno temo, šolskega knjižničarja, učitelja računalnikarja in učitelja, povezanega s kompetencami, ki omogočajo ustrezno in učinkovito predstavitev rezultatov dela. Bistvo tesnega sodelovanja omenjenih strokovnih delavcev je, da se skozi proces dela veliko naučijo drug od drugega in pridobljeno znanje pozneje vpletajo v svoje vsakodnevno delo. Prav tako je pomembno, da omenjeno delo omogoča, da se marsičesa naučimo od učencev. Projekti so namreč vsako leto drugačni. Temeljijo na poizvedovalnih (raziskovalnih) aktivnostih. Rezultat dela je odvisen od idej in kreativnosti rešitev učencev in učiteljev. Na konferenci bodo izpostavljene predvsem izkušnje mednarodnega projekta o miru, katerega zaključne aktivnosti so potekale v Normandiji ob obletnici vkrcanja zaveznikov (začetek konca 2. svetovne vojne). Izkušnja bo predstavljena z vidika učenja drug od drugega (mentorji) in od sodelujočih učencev, predvsem z vidika uporabe IKT v tem procesu