Lidija Jug, OŠ Sladki Vrh
Razvoj in sam napredek informacijsko-komunikacijske tehnologije ima v današnjem času velik vpliv ne samo na naše življenje, ampak tudi na naš način poučevanja predmeta. Učenec postaja vse bolj aktiven deležnik poučevanja in didaktično smiselna izbira in uporaba IKT je zagotovo ena izmed možnosti za še uspešnejši razvoj matematičnega znanja. Še več, učencu tako omogočimo, da sam odkriva nova znanja in spoznanja, da lahko sam narekuje ali izbira tempo učenja, bolje razvija miselne in učne strategije za reševanje problemov, vizualizacija in demonstracija rešitev pa mu omogočata boljše pomnjenje, navsezadnje pa mu IKT lahko služi zgolj kot samo motivacijsko sredstvo. Učitelj ima tukaj pomembno vlogo, saj mora uporabo IKT najprej kritično ovrednotiti in zelo preudarno in smiselno umestiti v poučevanje. Znanje uporabe IKT je pri učencih in učiteljih različno. Pilotni projekt uvajanje in uporaba e-vsebin in e-storitev v okviru projekta e-Šolska torba nam omogoča, da sodelujoči nadgradimo svoje znanje uporabe IKT in se učimo drug od drugega. V prispevku pokažem smiselno uporabo IKT pri poučevanju matematike kot primere dobre prakse. Tablični računalnik je z uporabo raznih programov in aplikacij, kot so Geogebra, Prezi, delo s preglednicami v Excelu, delo v spletni učilnici, delo v oblaku Drive, delo v e-listovniku in delo z e-gradivi, postal nepogrešljiv didaktični pripomoček matematike.