Iztok Škof, OŠ Toma Brejca, Kamnik
Po slovenskih šolah lahko najdemo veliko interaktivnih tabel. Zato smo želeli pripraviti gradiva, ki bi se jih lahko uporabilo pri pouku in hkrati pokazati primere uporabe posameznih elementov programske opreme. Učenci so s pomočjo programske opreme interaktivne table pripravili interaktivne naloge pri predmetu Geografija. Učenci so vnaprej predelali učno snov in nato so zanjo izdelali interaktivne naloge. Te naloge so potem pri uri predstavili svojim sošolcem, ki so jih pred tablo reševali. Pri tem ko so reševali naloge svojih sošolcev so snov, ki so jo predelali sami tudi ponovili. Pri izdelavi predstavitve z interaktivnimi nalogami, je učenec moral predelati snov in iz nje izluščiti bistvo, ki ga bodo njegovi sošolci spoznali pri reševanju nalog. Taka aktivnost zahteva razumevanje snovi in povzemanja bistva ter povezovanje v novo znanje. Sošolci pri reševanju teh nalog ponovijo in utrdijo snov, ki so jo spoznali. Učenci se z izdelavo predstavitve za sošolce postavijo v kožo učitelja.