Lilijana Petek, Prva gimnazija Maribor
V prispevku Kako učenec postane učitelj bom predstavila izbrane primere učnih ur, ki so jih izvedli učenci in tako poučevali drug drugega matematične vsebine. Učenci so uporabili e-učbenik za matematiko s pomočjo tablic, program Geogebra s pomočjo namiznih računalnikov in različne matematične aplikacije (Quick Graph, Free GraCalc, Math Solver) s pomočjo tablic. Učenci so prevzeli vlogo učitelja pri sodelovalnem učenju, ko so raziskovali matematične vsebine v skupinah. Najprej so se učenci razdelili v skupine, kjer je vsak učenec prevzel svojo vlogo. Nato so se učenci ponovno razvrstili v nove skupine tako, da so se združili vsi učenci z isto nalogo. Tako pomešani so matematične vsebine raziskovali z uporabo e-učbenika Vega 1 in različnih matematičnih aplikacij s pomočjo tablic. Prav vsi učenci so morali biti aktivni, saj so nato v svojih prvotnih skupinah, svoj del učne snovi razložili sošolcem. Tako se je vsak preizkusil v vlogi učitelja. Nadarjeni učenci so v okviru raziskovalne naloge raziskovali risanje geometrijskih objektov s pomočjo programa Geogebra. Svojo raziskovalno nalogo z naslovom Eulerjeva premica so predstavili vrstnikom. Najprej so sošolce naučili uporabljati program Geogebra v računalniški učilnici s pomočjo namiznih računalnikov. Nato so pripravili naloge, ki so jih učenci reševali, jih vodili in jim pomagali.