Mojca Janžekovič, OŠ Toma Brejca, Kamnik
Z željo po uporabljanju pridobljenega znanja smo se razredni učitelji 5. razreda in učitelji geografije odločili za vertikalno povezovanje družbe in geografije. Tako povezovanje omogoča učencem pridobiti kompleksno znanje, ki ga lahko uporabijo v praktičnih okoliščinah. Ko učenec uči drugega učenca sam poglobi svoje znanje, da pa lahko razlaga snov sovrstniku mora vsebino dobro razumeti. Učence smo razdelili v pare, enega iz 5. in enega iz 9. razreda. Skupaj smo preživeli dve šolski uri, med katerima je preteklo mesec dni. Cilj prvega srečanja je bil ponavljanje in priklic že usvojene snovi. Pri tem so učenci 5. razredov učili učence iz 9. razredov, kaj vse bi že morali znati. Nato so učenci 9. razreda pri pouku geografije nadgrajevali vsebino. Po končani obravnavi je sledilo drugo srečanje, katerega cilj je bil, da učenci 9. razreda naučijo učence iz 5. razredov novo snov. V času skupnih ur so učenci uporabljali računalnike. Vsak par je dobil dokument z vprašanji, v katerega so zapisovali odgovore. V drugem srečanju so ponovno odprli svoj dokument in zapisali ali popravili odgovore, ki jih v prvem srečanju niso znali. Uporaba računalnika nam je omogočala popravljalanje odgovorov za nazaj, hitrejše in čitljivejše zapisovanje, shranitev odgovorov na enem mestu, reševanje spletnega preverjanja znanja in ankete.