Marica Domitrovič, OŠ Belokranjskega odreda, Semič
Predstavila bi primerjavo obdelave podatkov brez uporabe IKT iz s pomočjo IKT. Gre za prikaz medpredmetnega povezovanja slovenščine, matematike, naravoslovja in tehnike, družbe in športa, v skladu z učnimi cilji iz učnega načrta za 5. razred. Prvi način prikazuje, kako so učenci izvedli raziskavo o prehranjevanju in gibanju med svojimi sošolci. Podatke so zbirali preko anketnega vprašalnika, urejali pridobljene podatke in jih prikazali s pomočjo stolpičnega, vrstičnega oziroma tortnega prikaza. Za primerjavo so oblikovali drug anketni vprašalnik, ki se je nanašal na preživljanje prostega časa in ga preko prijave v google račun vnesli v googl drive obrazec na računalnikih v računalniški učilnici. Svoj vprašalnik so poslali na elektronske naslove najmanj petnajstih sošolcev. Tudi vsak posameznik je prejel anketni vprašalnik na svoj elektronski naslov in ga izpolnil ter oddal. V Google drive so pregledali odzive in v zavihku obrazec izbrali prikaži povzetek odgovorov, kjer so našli obdelane podatke. Primer prikazuje sodelovalno učenje znotraj oddelka in odgovornost posameznika, da opravi svoj del v celotnem procesu. Učenci so spoznali, kako nam lahko uporaba IKT tehnologije olajša delo, predvsem pa skrajša čas za doseganje istega cilja. Motivacija učencev je bila visoka, predvsem pri uporabi IKT. Obenem so drug drugemu pomagali in si svetovali.