Polonca Vodičar, Katja Završnik, OŠ Vransko, Tabor
Animirane podobe spremljajo otroke od rojstva naprej. Te podobe so otrokom zanimive, k njim se vedno znova vračajo. Na drugi strani besedilne naloge predstavljajo učencem napor, saj je potrebno iz besedila razbrati računsko operacijo in jo potem tudi uspešno rešiti. Zato sva se odločili, da skupaj z učenci ustvarimo risanke, s pomočjo katerih bodo urili osnovne štiri računske operacije. Tako bomo povezali zabavne animirane podobe z reševanjem matematičnih problemov. V projektu so sodelovali tretješolci, ki so poglabljali svoja znanja matematike, slovenščine, likovne umetnosti in znanja s področja animacije. Učenci so najprej osvežili znanja o animaciji iz preteklega šolskega leta. Nato so sestavili matematične probleme, v katere so zajeli vse štiri računske operacije. Matematične probleme so spremenili v besedno bogate zgodbe. V oddelku podaljšanega bivanja so narisali sceno, figure in vse dele, ki so jih za animacijo potrebovali. Pri urah dodatnega pouka so se ukvarjali z animiranjem junakov s fotoaparatom in programom Movie Maker. Najini glavni cilji, ki sva jih realizirali, so bili, da učenci spoznajo preprosta orodja, s katerimi lahko animirajo svoje junake, da s tvorjenjem matematičnih problemov predstavijo poznavanje osnovnih računskih operacij, da se naučijo načrtovati dejavnosti, ki zahtevajo več korakov, da razvijajo ustvarjalnost in nazadnje tudi lastno vztrajnost.