Petra Kastelic, OŠ Belokranjskega odreda, Semič
Na delavnici bi udeležencem predstavila svoj prispevek na temo Učenje učenja po načelih formativnega spremljanja pri pouku matematike z uporabo e-listovnika. Dejavnosti za razvoj kompetence učenje učenja so se izvedle v 8. razredu pri pouku matematike za učni sklop Izrazi. Učenci so pri delu uporabljali tablični računalnik. Z uporabo e-listovnika v Mahari so izvedli vse korake formativnega spremljanja: aktiviranje in ugotavljanje predznanja, postavljanje ciljev učenja, načrtovanje strategije učenja, zbiranje dokazov o učenju, vrstniška povratna informacija ter sprotna in končna samoevalvacija lastnega učenja ter napredka. Pri procesu učenja so se izvajale dejavnosti, s katerimi so učenci razvijali kompetenci raziskovanja in preiskovanja ter ustvarjanja pri pouku matematike. Z uporabo e-učbenika so raziskovali in preiskovali pravila, definicije in primere. Z orodji za pisanje matematičnih tekstov v Word-u so sestavljali in reševali naloge, v programu Geogebra pa ustvarjali grafične prikaze izrazov s spremenljivkami. Z reševanjem kviza v spletni učilnici so učenci preverili svoje znanje o Izrazih. Dosežek učenca pri procesu učenja o izrazih je ustvarjen v pogledu Izrazi v e-listovniku, kjer so razvidni vsi izvedeni koraki formativnega spremljanja. S sprotno in končno evalvacijo sem učencem posredovala povratno informacijo o njihovem delu in napredku ter smernice za izboljšanje načinov učenja.