Katja Knific, Branka Vodopivec, Maruša Bogataj, OŠ Predoslje, Kranj
Prispevek predstavlja primere medpredmetnega povezovanja med slovenščino, angleščino in geografijo ter medsebojnega učenja med učitelji in učenci s pomočjo formativnega spremljanja v elektronskem listovniku v spletnem okolju Mahara. Cilj našega medpredmetnega povezovanja je bil spodbuditi in omogočiti učencem kritično razmišljanje na oseben in ustvarjalen način ter ga deliti z drugimi. V njih smo skozi skupinsko načrtovanje, delo, ustvarjanje in kritično prijateljevanje s pomočjo spletnega okolja vzbujale željo po ozaveščanju in izboljšanju lastnega učenja in dela. Formativno spremljanje je učencem ob začetnih nalogah predstavljalo velik izziv. Težave so imeli predvsem s postavljanjem ciljev in strategij, vendar je delo postajalo vse lažje. Med seboj so kritično prijateljevali, se urili v argumentiranju in tako so vse boj kakovostne povratne informacije dobivale vse večji smisel. Ob delu ter ugotavljanju, kje in zakaj jim je šlo dobro, kje bi lahko še kaj izboljšali, je bilo čutiti vse večje zadovoljstvo. Medsebojno učenje bomo predstavile skozi tri naloge: učenci so najprej soustvarjali in kasneje tudi odigrali izvirno namizno igro Slovangea manija, pripravili so razstavo nastalih konsov v angleščini in slovenščini, na koncu pa postavili še svoje kažipote slovenskih dobrot. Pridobljeno znanje se je tako preko naših idej in izdelkov učencev širilo na vse deležnike šole, ki so si vzeli trenutek, prebrali kons ali odčitali QR kodo na kažipotu.