Špela Bagon, OŠ Louisa Adamiča, Grosuplje
Obrnjeno učenje je pri izbirnem predmetu šolsko novinarstvo predstavljalo kombinacijo učenja učne snovi prek WordPressa in aktivnega, sodelovalnega učenja v šoli. Pouk je potekal tako, da sem učencem v naprej posredovala učno snov prek WordPressa, ki ga ponuja Arnes Splet. WordPress smo z učenci najprej skupaj oblikovali in pozneje sproti urejali. Na začetku sem o oblikovanju WordPressa najprej jaz poučevala učence, nato so začeli učenci mene. Učenci so doma podano učno snov v WordPressu predelali in pripravili gradivo za delo v šoli. V šoli je tako ostal čas za izmenjavo idej in diskusijo, s čimer sem zbrala povratne informacije (težave, pobude), na podlagi česar smo skupaj načrtovali učne teme, dejavnosti, metode učenja in opredelili pričakovane dosežke ter načine ugotavljanja dosežkov. Sodobno IKT podprto pedagoško metodo obrnjenega učenja sem torej nadgradila tako, da ni bila v ospredju učiteljeva povratna informacija pri pouku, kot je to po navadi pri obrnjenem učenju, temveč predvsem učenčeva. Njihovo povratno informacijo sem uporabila za oblikovanje aktivnega učenja, kot ga želijo učenci, in tako omogočila razvijanje znanja na višjih taksonomskih nivojih ter sprotno in stalno osmišljanje znanja. IKT podprto obrnjeno učenju sem torej še nekoliko obrnila in nadgradila, s čimer sem omogočila medsebojno vzajemno ter aktivno učenje.