Sanja Pavlinić Vidic, OŠ Belokranjskega odreda, Semič
V prispevku je predstavljen sistem uvajanja angleščine kot prvega tujega jezika v 2. razredu osnovne šole. Na podlagi znanih dejstev, da so učenci v tem obdobju radovedni, imajo željo po učenju in potrebo po sporazumevanju na različne načine, v učnem procesu uporabljam IKT s katerim lažje in učinkoviteje dosegam učne cilje. Program Tux paint omogoča učinkovito in uspešno izvajanje dejavnosti, poleg tega pa krepi finomotoriko, domišljijo, medsebojno sodelovanje in interakcijo učencev ter omogoča zabavno učenje angleščine. S pomočjo programa učenci ponavljajo besedišče in se učijo brez vidnega napora, sama pa ob tem beležim in vrednotim napredek posameznega učenca. Tako učencem pripravim slikovni narek, besedišče obravnavane vsebine ali preprosto zgodbo, ki jo rišejo po navodilih. Delo diferenciram, tako da učence glede na zmožnosti razdelim v pare ali manjše skupine, kjer samostojno pripravijo navodila za slikovni narek in jih narekujejo drugemu paru oz. skupini. Pozitiven vpliv uporabe programa Tux paint se kaže v motivaciji in aktivnosti pri sodelovalnem učenju, učenci se drug od drugega učijo tako angleščino kot tudi uporabo didaktičnega programa.