SIRikt 2015

27. – 29. 5. 2015

SIRikt 2015 - 27. – 29. 5. 2015

E-zgodba OŠ Selnica ob Dravi (uporaba tabličnih računalnikov na področju naravoslovja)

Manja Kokalj, OŠ Selnica ob Dravi

Med prednostne naloge naše šole smo zapisali: uporaba IKT pri pouku, uvajanje e-vsebin in e-storitev ter razvoj digitalne pismenosti. Da smo lahko te naloge uspešno realizirali, smo se vključili v e-projekt in v 7. razredu izvajali pouk s tabličnimi računalniki. V vse komponente učnih ur smo vključevali delo z e-učbeniki in ovrednotili njihovo kakovost ter prednosti uporabe. Aktivno smo delali v spletnih učilnicah – učenci so samostojno pridobivali novo znanje z različnimi metodami in oblikami dela ter se tako učili tudi drug od drugega. Pri urah smo uporabljali različne e-vsebine, e-storitve, e-vire in mobilne aplikacije. Predstavitev temelji na prikazu konkretnih primerov, ki smo jih pri naravoslovju najbolj pogosto uporabljali (s poudarkom na »obrnjenem učenju« in v kombinaciji z bralno-učnimi strategijami). Zanimiva je bila tudi uporaba tablic pri praktičnem delu. Spremljali smo delo in dosežke učencev ter preverjali, kako dosegajo učne cilje in nadgrajujejo svoje IKT veščine. Ugotavljali smo tudi, ali uporaba e-vsebin in e-storitev izboljša razumevanje oz. znanje učencev in če spodbuja njihove miselne procese na višjih kognitivnih stopnjah. Naredili smo povzetke evalvacij posameznih ur in ugotovili, v katerih primerih uporaba tablic res omogoči bolj kvaliteten pouk.