Aljoša Kancler, Prva gimnazija Maribor
Z razširjeno uporabo tabličnih računalnikov se tudi v pouk fizike vpeljuje vse več spletnih aplikacij. Dijaki so vešči iskanja novih stvari, zato z dijakovo pomočjo učitelj spoznava nove širine uporabe. V slovenskem jeziku je aplikacij za poučevanje fizike razmeroma malo, prav tako ni na voljo e-učbenika za pouk fizike v gimnaziji, kar otežuje sodobno poučevanje. Z dijaki skupaj odkrivamo uporabne aplikacije za pouk fizike. Pri tem smo prišli do odkritja, ki so mi ga v osnovi predstavili dijaki. Torej na kak način uporabiti tuje spletne aplikacije tudi v slovenskem jeziku. To dijakom omogoča lažje razumevanje simuliranih eksperimentov. Seveda pa lahko takšno rešitev uporabimo tudi na drugačen način. Namreč na Prvo gimnazijo prihaja vedno več dijakov iz tujih držav (Rusija, Belorusija, BiH, Italija), ki jim jezikovna bariera predstavlja težave pri razumevanju snovi. S takšno rešitvijo lahko tujejezičen dijak na naši gimnaziji uporabi isto e-gradivo, ki pa ga lahko uporablja v njemu dokaj razumljivem jeziku. Verjamem, da se ostali učitelji srečujejo s podobnimi težavami, ki sem jih navedel in je lahko poznavanje takšnega načina uporabe zanimivo tudi za druge učitelje. Vse to bodo lahko spoznali v okviru prispevka na Sejmu DajDam.