Božena Rudolf, Gimnazija Jurija Vege, Idrija
Namen moje predstavitve je pokazati, kako lahko storitev Google Drive uporabimo tudi pri pouku. Prikazati želim nekaj primerov uporabe te storitve. S pomočjo Driv-a lahko dijaki sestavljajo ali rešujejo različne naloge. Prednost Driva je, da lahko dijaki istočasno oblikujejo določen dokument. Ko opazujejo, kaj drugi delajo, jih to spodbudi in motivira za njihovo delo obenem pa se na ta način porodi veliko idej. Ko dijaki sami sestavljajo naloge za določeno snov, morajo to snov ozavestiti in razmisliti o uporabnosti le-te. Zato je ta način odličen za sestavljanje nalog za preverjanje znanja pred testom. Ta način dela spodbuja in razvija delitev idej, omogoča pa tudi komentiranje dela in idej drugih in je odlično orodje za souporabo. Dijaki se učijo drug od drugega, prav tako pa se tudi učitelj lahko uči od dijakov, saj je njihov način razmišljanja drugačen in posledično tudi ideje. Ta storitev učitelju omogoča pregled nad delom dijakov. Poleg tega pa lahko ob koncu aktivnosti s pomočjo ankete merimo dijakovo uspešnost in dosežke. Drive pa lahko uporabimo tudi za reševanje nalog po skupinah. Posamezni dijaki ali skupine morajo rešiti določene naloge, na koncu pa drug drugemu kratko poročajo. Na ta način imajo na koncu dela vsi dijaki takoj rezultate tudi drugih skupin in rezultatov oz. rešitev ni potrebno prepisovati oz. pošiljati.