SIRikt 2015

27. – 29. 5. 2015

SIRikt 2015 - 27. – 29. 5. 2015

Medpredmetni prometni tehniški dan

Brigita Ornik, I. OŠ Celje

Sedmošolci in učitelji TJA, TIT, RAČ, MAT, LVZ v timskem delu / sodelovalnem učenju spoznamo in razvijamo vse kompetence na avtentičen način. Izbrani spletni viri in aplikacija nudijo individualizacijo, diferenciacijo in osebno rast. Različne oblike dela (dvojice, skupine) lahko prehajajo z ene v drugo obliko kar med procesom učenja. Vrstniško / lastno vrednotenje (npr. EJL) doseženih ciljev je motivacijsko. Sedmošolci znanje utrdijo, dosegajo višje cilje z uporabo tehnologij. Razvijajo matematične kompetence z uporabo koordinatnega sistema za premikanje domišljijske figure, spretnost vzporednega programiranja in načrtovanja, orientacijo v 2d prostoru, občutek za časovnico ter nadgradijo komunikacijske vloge opisa poti v domišljijskem mestu (Scratch). Učenec z izdelavo estetskega izdelka, lastnih zamisli razvija spretnosti (žaganje, vrtanje, brušenje) mehanske (umetne snovi) in toplotne obdelave (termoplasti). Vožnja avtomobilčka po lastnih zemljevidih dviguje zavest varovanja okolja, medkulturnost, samozavest in pripomore k boljšemu prepoznavanju šolske okolice in prometni varnosti. Organizacijsko-vsebinski dokument je osnova za samoevalvacijo in predloge spremembe za nadgradnjo dneva dejavnosti. V prihodnje lahko v fazi načrtovanja vključimo še učence. Prispevajo posamezne spletne vire in aplikacije. Pogovore posnamemo in vrednotimo z samoocenjevalnimi lestvicami. Vnaprej načrtujemo ocenjevanje pri nosilnih predmetih. Učenci z DSP lažje dosegajo zastavljene cilje.

Kategorija: Petek, Program, Sejem DajDam