Nela Bejat Krajnc, OŠ Pod Goro, Sl. Konjice
V prispevku predstavljamo vrstniško ocenjevanje pri predmetu angleščina s pomočjo orodja Delavnica v Moodlu. Osnovni cilj vrstniškega ocenjevanja je bil razvijanje veščine vrednotenja pisnih sestavkov in oblikovanje povratnih informacij sošolcem. Učenci so ozaveščali pomen kriterijev za ocenjevanje in razvijali višje taksonomske ravni znanja. Učenci so ocenjevali sestavke svojih sošolcev in jim napisali povratno informacijo. Ocenjevanje je bilo poenostavljeno z vnaprej pripravljenimi kriteriji z opisniki in točkami. Pri oblikovanju kriterijev za ocenjevanje sestavkov so učenci aktivno sodelovali, kar je vplivalo na boljše razumevanje in doseganje ciljev pri pisnem sporočanju. Pred ocenjevanjem smo naredili testno ocenjevanje z namenom usklajevanja kriterijev in čim bolj objektivnega ter zanesljivega ocenjevanja sestavkov. Po končanem ocenjevanju je primerjava s poskusnim ocenjevanjem kazala na večjo usklajenost ocen učencev z oceno učitelja. Zaradi poznavanja, razumevanja in doslednega upoštevanja kriterijev so bili sestavki učencev bolj izvirni ter slovnično in pravopisno bolj pravilni.