Brigita Praprotnik, Prva gimnazija Maribor
Z dijaki uporabljamo Facebook skupino že nekaj let kot občasen način sporazumevanja in učenja ob domačih nalogah. Način dela so sprejeli kot normalen del učnega procesa in tako sem lahko vpeljala novost in sicer: vsak teden sem postavila enega od dijakov za skrbnika Facebook skupine, ki je imel nalogo svoje sošolce nekaj novega naučiti. Postavljeni pred zahtevno nalogo so morali uporabiti predhodno obravnavana znanja kritične presoje primernih materialov in virov, ki so jih iskali na internetu. Pri tem so morali uporabiti še znanje postavljanja bistvenih vprašanj, ki bodo sošolce spodbudila k razmišljanju in bodo le-ti posledično v odgovorih lahko izkazali sposobnost presoje z dobro razvitim argumentiranjem. Dijaki skrbniki so prevzeli tudi evalvacijo naloge, za kar so večinoma uporabili komunikacijsko veščino dajanja povratne informacije po metodi »sendvič«. Uvajanje novega načina dela ni potekal gladko, saj so dijaki potrebovali nekaj časa, da so sprejeli svojega sošolca ali sošolko kot »učitelja«. Iz naloge v nalogo pa se kaže vse večji občutek odgovornosti tako na eni kot na drugi strani.