Živa Škrinjar, OŠ Šmartno pod Šmarno Goro
Z učenci 4. razreda naše šole smo vključeni v projekt E-šolska torba. Pri pouku uporabljamo tablice ter e-storitve. Tokrat smo tablice vključili v projektno delo pri glasbi S tablico v Opero. Cilj projekta je bil, da so učenci s pomočjo tablic spoznali kaj je opera, katere so njene značilnosti, spoznali slovensko operno delo, si izbrali primerne posnetke za duet, arijo, zborovsko petje. Poiskati so morali razlago za libreto ter povzeti Gorenjskega slavčka. Pomembno je bilo, da so informacije s spleta preverili, niso posredovali svojih osebnih podatkov in pravilno navajali vire. Pri delu je bilo, razen tehničnih težav, za njih najtežje kritično presojanje, navajanje virov in določanje bistva. Njihove ugotovitve so nato s plakatom ali ppt predstavitvijo predstavili sošolcem v razredu. Ob predstavitvi so s pomočjo aplikacije klavirja zaigrali del melodije iz Gorenjskega slavčka. Pri tej nalogi so si lahko med seboj izbrali sošolce, ki poznajo notni zapis ter igrajo na kakšen inštrument. Po njihovi izbiri so lahko nato instrumentalni del dopolnili še z igranjem na druga glasbila. Naučila sem se, da so nam samoumevni kliki in iskanje po spletu za njih vseeno še zelo zahtevni. Hitro so se učili drug od drugega in si pri delu pomagali s pridobljenimi izkušnjami.