Simon Dražič, OŠ Šmarje pri Kopru
Informacijsko komunikacijska tehnologija nam lahko olajša in pohitri pridobivanje povratne informacije o znanju oz. razumevanju naših učencev/dijakov. Zato potrebujemo orodje, ki je zastonj, enostavno za uporabo in z veliko dodatnimi možnostmi. Predstavljeno orodje je zasnoval učitelj in ustreza gornjim kriterijem. Z njim bomo lahko hitreje vrednotili naloge, preverjanja, kvize, teste,… Googlove storitev Drive že uporablja veliko učiteljev, pa tudi učencev in dijakov. Z dodatkom za googlove preglednice Flubaroo in vprašalnikom, ki ga sestavimo v googlovih obrazcih tako hitro a. pregledamo rezultate vsakega posameznega učenca/dijaka in b. ugotovimo, kdo izmed njih potrebuje dodatno pomoč. c. Dobimo povprečno oceno vsakega vprašanja in d. histogram z razporeditvijo rezultatov. e. Odkrijemo vprašanje ali nalogo, s katero so imeli učenci največ težav (oz. je bila prelahka) in f. učencem pošljeno elektronsko pošto z njihovim dosežkom in po želji tudi z dodatnim sporočilom za celotno skupino ali posameznega učenca. Poleg omenjene analize rezultatov, ki jo lahko uporabimo za izboljšanje svojega dela in rezultatov učencev je pomembno, da (za razliko od večine ostalih učnih okolij) lahko kvize za preverjanje znanja sestavljajo tudi učenci: sami ali sodelovalno in se tako aktivneje vključijo v učni proces, se učijo drug od drugega… Orodje je primerno tudi za mlajše učence, saj prijava ni potrebna.