Tatjana Lubej, OŠ Janka Glazerja, Ruše
Učna ura Mein Idol v okolju Mahra je od učencev zahtevala doseganje višjih ravni znanja – tako jezikovnega kot računalniškega. Poleg doseženih učnih ciljev, so učenci izpopolnjevali svoje zanje na področju formativnega spremljanja učenčevega napredka in sodelovanja in komunikacije. E-listovnik in okolje Mahara sem uporabila za predstavitev naloge, ki so jo učenci opravili med samo šolsko uro. Cilj je bil, da se učenci od učitelja naučijo, kako na zanimiv način predstavimo svojega vzornika s pomočjo IKT. Hkrati je bila moja predloga v pomoč učencem pri oblikovanju njihovega prispevka. Sodelovanje in komunikacija med učiteljem in učenci je bila v tem primeru speljana od te, da je učitelj tisti, ki predava k temu, da so učenci prevzeli vodenje in usmerjanje dela. Učitelj, ki je predhodno pripravil navodilo, je bil samo opazovalec oziroma v določenih primerih svetovalec. Med delom je učitelj spremljal napredek posamezne skupine in tako dobival nove poglede na posameznike v razredu in na njihovo prevzemanje odgovornosti. Učenje učencev od učitelja, učitelja od učencev je bilo nadgrajeno še s sodelovanje kolegov iz šole in Zavoda za šolstvo. Z učenci smo jim svoje delo, sodelovanje in komunikacijo predstavili na hospitacijski uri, kjer so se nekateri prvič srečali z E-listovnikom in okoljem Mahara in njegovo uspešno vpeljanost v pouk obveznega drugega tujega jezika.