Anita Smole, Sonja Strgar, OŠ Vide Pregarc, Ljubljana
V prispevku predstavljava spletno stran IKT-vikenda, ki sva jo predhodno ustvarili učiteljici, naredili okvirno strukturo in dodelili vloge za urejanje, potem pa je skrbništvo spletne strani prevzela ekipa učencev – novinarji (učenci 5. razreda, ki so se prejšnje šolsko leto na to vlogo pripravljali na interesni dejavnosti Ustvarjamo z IKT) in skrbnik (učenec 8. razreda, ki je za to potrebno znanje pridobival pri izbirnem predmetu Računalniška omrežja). Vsak učenec novinar je imel svoj fotoaparat in prenosnik. Posamezni član ekipe je dogajanje med vikendom fotografiral in snemal ter tako pripravljal potrebno gradivo za pripravo prispevkov za objavo na spletni strani, izdelavo Prezi/PPT predstavitev za posamezne dejavnosti in za izdelavo filma v Windows Live Movie Makerju s celostnim prikazom dejavnosti vikenda. Skrbnik spletne strani je preko svojega prenosnika in preko svojega uporabniškega računa skrbel za objavo pripravljenega na spletu. Za merila uspešnosti smo si pred začetkom določili preglednost spletne strani, aktualnost objav, število obiskov spletne strani med vikendom, odziv staršev, učencev, sodelavcev, dobri odnosi med deležniki, novo znanje. Ugotavljava, da smo s transakcijsko zastavljenimi dejavnosti, pri katerih smo posamezniki dobili celovito izkušnjo, in množico smiselnih in koristnih interakcij med udeleženci prispevali k spontanemu učenju. Zaradi kritičnega pristopa smo smiselno in učinkovito izkoristili prednosti, ki jih ponuja uporaba IKT-tehnologije.