Andrej Šuštaršič, Gimnazija Bežigrad
Učenci imajo radi nekaj novega, boljšega, torej nekaj zanimivega, ki jih navdušuje in jih vsesplošno bogati. To spoznanje je izziv za šolo, kot tudi za učitelja, da učencem prisluhne in jim omogoči temu ustrezen učni proces in učenje. Učitelj učencem lahko omogoči bolj ustrezna gradiva, izvaja dejavnosti, pristope, uporabi temu ustrezne metode in oblike dela. Spletne učilnice predmeta se navadno zelo razlikujejo. Učitelji dodajamo v spletno učilnico raznovrstne vire in dejavnosti. Skrbeti moramo, da tako učilnico v ustreznem času tudi kakovostno nadgradimo oziroma spremenimo. V prispevku bo predstavljena predvsem kakovostna sprememba spletne učilnice pri informatiki z upoštevanjem mnenja učencev o pomanjkljivostih, ustreznosti ter kakovosti posameznih virov in dejavnosti v spletni učilnici. Na voljo imamo več možnosti, da spoznamo in ugotovimo mnenje učencev o uporabi in kakovosti spletne učilnice. Lahko je dovolj že kratek razgovor ali kritična presoja pri pouku, lahko uporabimo forum v spletni učilnici, lahko pa sestavimo vprašalnik in izvedemo anketo. Najbolje je, da uporabimo vse tri možnosti, saj so kritični komentarji učencev pri prvem vstopu v spletno učilnico zelo dobrodošli za popravke in spremembe, ki jih lahko naredimo takoj. Forum omogoča, da sledimo mnenju učencev ves čas, z anketo pa lahko dobimo mnenje učencev, ki je bolj celovito. Kritičen odziv učencev je za učitelja lahko novo znanje.